Welkom bij Beatrix Dinxperlo

Algemene Muziek Vereniging

Bij A.M.V. Prinses Beatrix in Dinxperlo maken we muziek met plezier.

Met straatoptredens, concerten of in klein gezelschappen als ensemble, wij maken de muziek.

Tussen de repetities door zijn wij nog bezig met deze site, daarom lijkt dit nu nog een beetje op een muziekstuk dat nog niet af is, maar: we zijn hard aan het componeren tot een mooi repertoire..ehh..site. Wil je een actueel nieuwsoverzicht? kijk dan even op onze facebookpagina.

Slagwerkgroep

Van een traditioneel tamboerkorps zijn we een tijd geleden alweer omgeswitcht naar een slagwerkgroep, die alleen- of samen met een andere groep of orkest- een veelzijdig programma kan verzorgen.

Actiecomité

Beatrix Hal

Onze site is nog bezig de juiste noten op papier te zetten, zodat u er straks van gaat genieten. Voor actuele informatie neem je contact met ons op, we helpen je graag verder!

Blazersensemble

Bij het blazersensemble van Prinses Beatrix Dinxperlo staat het gezellig samen muziek maken op de eerste plaats.

Privacyverklaring AMV Prinses Beatrix Dinxperlo

Jouw privacy is erg belangrijk voor ons. We gaan dan ook zorgvuldig met je gegevens om en behandelen deze conform de algemene verordening gegevensbescherming (AVG). Dat betekent dat we je gegevens uitsluitend gebruiken om de website/app goed te laten functioneren en nooit informatie over jou verstrekken aan derden mits anders vermeld.  Lees hieronder de Privacyverklaring.

Bij vragen of opmerkingen naar aanleiding van de Privacyverklaring kan contact worden opgenomen met de secretaris van AMV Prinses Beatrix via: secretariaat@beatrixdinxperlo.nl

Beatrix Dinxperlo in een nieuw jasje

Tijdens de sinterklaasintocht was het dan zover: niet zoals voorheen een groot orkest, maar gezellige klanken uit een.. huifkar! Je hoorde de bekende sinterklaas-melodietjes door de straten, gespeeld door het Beatrix blazersensemble.

Neem contact met ons op

Neem contact met ons op via onderstaand formulier of mail naar Secretariaat@beatrixdinxperlo.nl

Oefenlocatie en tijden :

Wij houden onze repetities voornamelijk in het Kulturhus Dinxperlo

Mauritsprinsstraat 6.

Ons blazersensemble hoor- en zie je op maandagavond vanaf 20:15 uur.

en de slagwerkers zie je -maar hoor je vooral- elke dinsdag, van 19.30 tot 21.00 uur.

Beatrix Dinxperlo
Gelderland, Nederland