Muzikale leiding slagwerkgroep

De slagwerkers van Beatrix staan sinds 2012 onder leiding van Hans Elbers uit Silvolde.

Opgeleid tot drumbandinstructeur en z'n diensttijd voldaan als muzikant in het Garde Regiment Grenadiers, een tamboer in hart en nieren.

Al decennialang instructeur bij muziekgezelschappen in de regio, van Wageningen tot Dinxperlo en van Keijenborg tot Silvolde.

Met de slagwerkers van Beatrix mooie projecten 'neergezet' zoals de festivals 'World of Drums' en 'Feel the Beat'.

Als onderdeel van de fanfare Prinses Beatrix was de groep een vast- en vaak spectaculair-  onderdeel van de traditionele voor- en najaars concerten in het Dinxperlose Kulturhus, het jubileumconcert in 'het Blauwe Meer' was er een om met trots op terug te kijken.

Momenteel presenteert de groep zich met nieuw MEGHLO instrumentarium in een nieuwe, frisse outfit (compleet met nieuw logo!) en een swingend, veelzijdig programma, dat zowel bij optredens in de open lucht, zoals corso's en andere optochten, maar ook bij slagwerkfestivals op een enthousiast publiek kan rekenen.