Verenigingen in Dinxperlo steunen elkaar

Februari-2024

Dinxperlo – Nadat het ‘Actiecomité Prinses Beatrix’ zo’n 3 jaar geleden noodgedwongen de rommelmarkt activiteiten in ‘hun’ Beatrixhal moest staken, was er ook geen onderdak meer voor de Beatrix transportbus. Tijdelijk kon deze nog bij de oude fabriek van Jan Hallen worden gestald, maar ook dat hield eind 2021 op.

Om de bus niet in weer en wind langs de openbare weg te laten staan, bood schuttersvereniging E.M.M. anderhalf jaar geleden aan om die bij hun verenigingsgebouw onderdak te bieden.

Inmiddels is wel duidelijk dat de kans op een herstart van de rommelmarkt praktisch nihil is, daarom heeft het bestuur van het Actiecomité de bus verkocht. Als blijk van dank heeft het bestuur van Actiecomité Prinses Beatrix aan de penningmeester van E.M.M. een bedankje voor deze zeer gewaardeerde vriendendienst aangeboden.

Foto: Theo Janssen

links: Henk Snijders, Beatrix actiecomité

rechts: André Kip, Penningmeester E.M.M.